Lezersprofiel / Wie bereikt u?

PlattelandsPost is een vakblad voor de gehele agri-sector in Nederland en België. De doelgroep bevindt zich voornamelijk in de branches: rundveehouderij, akkerbouw, varkenshouderij, pluimveehouderij, mechanisatie, loonwerk en foerage. De gemiddelde lezer van PlattelandsPost is een man met een opleiding op MBO-niveau, die als zelfstandige zonder personeel werkzaam is.

Vakblad

  • Verschijnt: 8 x per jaar -abonnees in 2016 krijgen 2 edities geleverd in 2017.
  • Gemiddelde gedrukte oplage: 8.705 exemplaren (HOI-cijfers Q4-2013 t/m Q3-2014)
  • Jaargang: 45

Website plattelandspost.nl

  • Belangrijkste elementen: dagelijks nieuws uit de branche, bedrijvenregister, eventagenda en een digitaal archief van het vakblad sinds 2011
  • Pageviews per maand: ± 9.000
  • Unieke bezoekers per maand: ± 4.000
  • Commerciële mogelijkheden: large rectangle, leaderboard, logolink, full banner, advertorial. Op verzoek ook floor ads en layers e.d.
  • Bereik in de agrisector is 11%

Digitale nieuwsbrief van PlattelandsPost

  • Verschijningsfrequentie: wekelijks op dinsdag
  • Aantal ontvangers: ± 975
  • Openingspercentage: ± 40%
  • Commerciële mogelijkheden: full banner en advertorial (maximaal 4 posities) in de reguliere nieuwsbrief of een volledig aan uw bedrijf gewijde extra nieuwsbrief (maximaal 4 x per jaar)

Voor alle commerciële uitingen kunt u contact opnemen met onze afdeling Sales.
Via onderstaande link kunt u zien wat de mogelijkheden zijn:
Tariefkaart Plattelandspost 2016

Overige communicatiemiddelen

De uitgever van PlattelandsPost helpt u ook graag om via andere kanalen uw boodschap te verkondigen en uw doelgroep te bereiken. Voorbeelden hiervan zijn het samen organiseren van een webinar (live online seminar), de productie van een product- of bedrijfsvideo voor gebruik tijdens een evenement of voor plaatsing op uw eigen website, het opzetten van een social media training voor uw werknemers en het in uw opdracht uitgeven van een sponsored magazine.